خبر بازگشایی مرز شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی صحت ندارد

حیدری با بیان اینکه خبر بازگشایی مرز زمینی شلمچه صحت ندارد و گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی این مرز جهت عزمیت زائران به عتبات عالیات غیر واقعی بوده و مردم از طریق رسانه های معتبر اخبار را دنبال کنند.

«محمد حیدری» ظهر امروز (شنبه ۳ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: خبر عزیمت زائرین دارای ویزای اضطراری منتشر شده در فضای مجازی اصلا صحت ندارد و مردم می بایست اخبار را از طریق رسانه های معتبر داخلی دنبال کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور تاکنون هیچ گونه ابلاغیه ای در خصوص عزیمت زائرین از مرزهای زمینی چهارگانه به استانداری ها و فرمانداران مرزی صادر نکرده است، لذا از عموم مردم ایران اسلامی تقاضا داریم به مرز زمینی شلمچه مراجعه نکنند.

 

وی با بیان اینکه زائرانی که به مرز شلمچه بازگردانده می شوند تصریح کرد: شهروندان به مرز مراجعه نکنند چراکه کشور عراق تردد زمینی را نمی پذیرد و کلیه مرزهای زمینی را مسدود کرده است.

 

حیدری از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند و یاد آور شد: متاسفانه افرادی تحت تاثیر شایعات منتشر شده در فضای مجازی قرار گرفته اند و به مرزها مراجعه می کنند که بازگردانده خواهند شد.

 

کد خبر 1098424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha