ایرانیان پایه گذاران علم و اندیشه رسمی در جهان هستند

نیکفر گفت: ایرانیان پایه گذاران علم و اندیشه رسمی در جهان بوده و در بحث دانش همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (شنبه ۳ مهر) در آیین زنگ بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه «حضرت زهرا (س)» جهرم به صدا درآمد، گفت: ایرانیان پایه گذاران علم و اندیشه رسمی در جهان بوده و در بحث دانش همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه دانشگاه «جندی شاپور» به عنوان نخستین دانشگاه جهان، توسط ایرانیان تاسیس شد، افزود: این دانشگاه تربیت فلاسفه و حکمای ایران، یونان و سایر نقاط جهان در آن زمان را بر عهده داشت.

 

وی با اشاره به اینکه سال تحصلی پیش رو با سه محور استمرار آموزش، ارتقا کیفیت و اولویت سلامت آغاز می کنیم، عنوان کرد: سال جدید را با تصمیم ستاد کرونا شهرستان، در مناطق کم جمعیت روستایی به صورت حضوری آغاز می کنیم و در مناطق شهری که شامل «قطب آباد» و جهرم می شود به صورت غیر حضوری شاهد بازگشایی مدارس هستیم.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان گفت: با بهبود وضعیت شهرستان و ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان در صورتی که شاهد سویه جدی نباشیم و اتفاق دیگری نیافتد، با اولویت دانش آموزان کلاس اولی، مهارت آموزان هنرستان و دانش آموزان پایه دوازدهم، کلاس درس به صورت حضوری برگزار می شود.

کد خبر 1098462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha