نهضت مواسات و رزمایش مشترک مساجد کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

نهضت مواسات و رزمایش مشترک مساجد کرمان با توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ عصر شنبه(۳ مهر) رزمایش مؤمنانه مشترک مساجد استان کرمان در جهت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات با محوریت مساجد، به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام( ره)، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد و سپاه و بسیج سازندگی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و... در مسجد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با اشاره به وحدت و همراهی و همدلی در این رزمایش از گروه های مردمی و نهادهای مرتبط قدردانی کرد و این حرکت را مصداق تعاونوا علی البر و التقوی خواند و اظهار کرد: همراهی، هم جهت بودن و مردمی بودن سه ویژگی برجسته این حرکت مؤمنانه است و مردم با حضور خود در هر صحنه قدرتمندترین صحنه را رقم زدند.

 

 

حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان هم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه با محوریت مساجد گفت: مسجدی ها با دغدغه مند خود در جهت این مهم پیگیری و ورود کردند و رقم های قابل توجهی توسط خود مردم به محوریت مساجد جمع آوری شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه تنها از اول محرم تاکنون ۱۵ تا ۱۶ هزار بسته معیشتی توزیع شده؛ افزود: از اول سال جاری تاکنون ۵ میلیارد تومان توسط خود مردم با محوریت مساجد جمع آوری شد.

 

حقانی افزود: امروز به صورت نمادین ۴ هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی با همکاری مساجد به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین جامعه هدف توزیع می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1098491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha