​آسمان گلستان بارانی می شود/ احتمال آبگرفتگی معابر

محمد قلی پور گفت: در ساعات آینده شاهد نخستین باران پاییزی در استان گلستان خواهیم بود و بارش بیشتر گستره استان را فرا می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمد قلی پور»  ظهر امروز(شنبه ۳ مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بامداد امروز تاکنون با نفوذ تدریجی زبانه های سامانه پرفشار از غرب گلستان و شمالی شدن جریان هوا شاهد تغییراتی در وضعیت هوا بودیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: این تغییرات شامل رشد ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش پراکنده باران و کاهش چهار تا 6 درجه ای دمای هوا نسبت به روز قبل بوده است.

 

وی بیان کرد: براساس الگوهای پیش یابی انتظار داریم که طی ساعات آینده به ویژه بامداد فردا بارش باران بیشتر گستره استانی را فرا بگیرد که در نقاط مستعد بالا آمدن آب رودخانه ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود.

 

محمد قلی پور تصریح کرد: عزاداران حسینی که فردا مناسبت های خاص مذهبی دارند توجه داشته باشند که ساعات ظهر و بعد از ظهر فردا اوج فعالیت این سامانه خواهد بود لذا در برگزاری مراسم تمهیدات لازم را بیاندیشند.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار از بامداد روز دوشنبه از آسمان استان گلستان عبور خواهد کرد و تا روز چهارشنبه هوای نسبتاً آرامی را در سطح استان گلستان خواهیم داشت.

 

کد خبر 1098493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha