سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیاردی برای راه اندازی کارخانه فولاد خوسف

ملانوری گفت: واحد تولید فولاد کارخانه چدن خوسف با سرمایه گذاری بیش از هزار و۳۰۰ میلیارد تومان بعد از تخصیص منابع آب و توسعه بخش شبکه های آب و برق به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حمید ملانوری» شامگاه (3 مهر) که برای بهره برداری از 356 پروژه مخابراتی به شهرستان خوسف سفر کرده بود، به صورت سر زده از کارخانه چدن خوسف بازدید کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از این کارخانه افزود: چندی پیش از مجموعه تعطیل شده کارخانه چدن خوسف بازدیدی انجام شد و تعداد قابل توجهی از نیروهای ایرانی تعدیل و بیکار شده بودند.

 

ملانوری با بیان اینکه برای حل مشکلات کارگران پیگیری هایی انجام شد، ادامه داد: سرمایه گذراران چینی به کشور بازگشتند و این مجموعه دوباره ره اندازی شد، بازدیدی انجام و مشخص شد کارخانه دوباره راه اندازری شده و 260 نیروی تعدیل شده مجدد مشغول به کار شدند.

 

وی از توسعه این کارخانه خبر داد و اضافه کرد: کارخانه تولید فولاد این مجموعه بیش از هزار و سیصد میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که با تخصیص منابع آب و توسعه بخش شبکه های آب و برق  امیدواریم به زودی واحد تولید فولاد هم راه اندازی شود.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: راه اندازی کارخانه فولاد این مجموعه به اشتغال و توسعه منطقه کمک شایانی خواهد کرد که در حال پیگیری است.

کد خبر 1098509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha