۳۵ پروژه مخابراتی شهرستان خوسف به بهره برداری رسید

آذری نصرآباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۳۵ پروژه مخابراتی در شهرستان خوسف با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسن آذری نصرآباد» عصر امروز (۳ مهر) در مراسم بهره برداری از 35 پروژه مخابراتی شهرستان خوسف، که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بالغ بر 20 هزار ایثارگر شرکت مخابرات ایران در قالب کارمندان این شرکت و 400 شهید، پنج هزار و 450 نفر جانباز و 650 نفر آزاده علاوه بر وظیفه ارتباط رسانی در جنگ تحمیلی در میادین جنگ هم حاضر بودند.

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: بعد از شیوع بیماری کرونا ظرف یک سال و نیم در شرایط ویژه، بالغ بر 538 میلیارد تومان شرکت مخابرات ایران ویژه آنچه کرونا در منطقه خراسان جنوبی تحمیل کرده بود، سرمایه گذاری کرده است.

 

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 548 میلیارد پروژه ای که در سطح خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است، 35 میلیارد تومان در شهرستان خوسف بوده که امروز 15 میلیارد تومان آن به بهره برداری می رسد.

 

وی از افتتاح 35 پروژه مخابراتی شهرستان خوسف با اعتبار 152 میلیارد ریال خبر داد و گفت: 35 پروژه مخابراتی شهرستان خوسف شامل 11 پروژه توسعه شبکه انتقال با اعتبار 12 میلیارد و 475 میلیون ریال، 16 پروژه نصب، توسعه و افزایش پهنای باند دیتا با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال و چهار مورد نصب و راه اندازی و توسعه سوییچ، اجرای و توسعه شبکه کابل، نصب کافو نوری و توسعه شبکه کابل روستای نصرآباد از جمله این پروژه ها است.

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین اجرای 78 کیلومتر فیبرنوری مسیر بیرجند- خور زیرساخت مناسبی برای شهرستان خوسف است که انجام شد و روستاهای زیادی در حاشیه جاده از این زیرسرساخت فراهم شده استفاده می کنند.

کد خبر 1098527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha