مشارکت حداکثری مسجدی‌ها در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی

رکنی گفت: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی (ره) با مساجد منطقه ۱۲ تهران در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های اربعین حسینی و همچنین اجرای نهضت مواسات همکاری دارند.

سرهنگ پاسدار «مسعود رکنی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه الحمدلله پایگاه های بسیج مساجد سراسر کشور در اجرای رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1399 بر آن تاکید کردند، فعالیت های شبانه روزی و خوبی داشته اند، اظهار کرد: ما نیز به نوبه خود در ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) توانسته ایم پایگاه های مقاومت بسیج منطقه 12 و تابعه این ناحیه را در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری هماهنگ و همراه کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: اکنون نیز تمام نیروهای ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بسیج شده اند تا رزمایش بزرگ کمک مومنانه مساجد منطقه 12 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به مناسبت اربعین حسینی انجام و بیش از هزار بسته معیشتی و کپسول اکسیژن به دست خانواده های نیازمند برسد.

 

وی ادامه داد: همه پایگاه های بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ویژه برنامه های متفاوتی همچون یادواره شهدا، تقدیر از خانواده شهدا و برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی را به مناسبت هفته دفاع مقدس در مساجد منطقه 12 برگزار کرده اند.

 

رکنی در ادامه با اشاره به برنامه های ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: تمام پایگاه های تابعه این ناحیه با همراهی ائمه جماعات، خادمان و سایر فعالان مساجد منطقه 12 مراسم سوگواری به مناسبت اربعین حضرت امام حسین (ع) را در مساجد این منطقه برگزار می کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با همکاری مساجد منطقه 12 در اجرای طرح شهید سلیمانی و ارایه کمک های معیشتی به خانواده نیازمند و دارای بیماری کرونایی فعالیت داشته است. تاکید می کنم که اگر همکاری خوب دستگاه های بسیج منطقه نبود ما در اجرای طرح شهید سلیمانی و سایر برنامه های آن موفق نبودیم.

 

 

 

 

کد خبر 1098529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha