جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در گیلان برگزار می شود

ابراهیمیان از برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در چهار محور در گیلان خبرداد.

«حسین ابراهیمیان» امروز(شنبه، ۳ مهر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره با شعار " عادلانه فکر کنید، عاقلانه بنا کنید، برای تعییر فعال باشید " به همت  فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری چندمنظوره چشم انداز فردا برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این جشنواره در چهار محور برگزار می‌شود، فرهنگ صلح، ادبیات کودک و نوجوان، مسئولیت اجتماعی و سلامت روان و کودکانه شاد با کرونا را از این محورها ذکر کرد.

 

وی موضوعات جشنواره را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نقاشی و عکس نوشته، کاردستی خلاقانه کودک و نوجوان با اشیا دور ریختنی و بازیافتی، فیلم کوتاه حداکثر سه دقیقه‌ای و آوای کودک و صلح با اجرای موسیقی اقوام ایرانی  موضوعات جشنواره را شامل می‌شوند.

 

به گفته ابراهیمیان فیلم کوتاه حداکثر سه دقیقه‌ای در قالب‌های قصه گویی، نقاشی خوانی، کتابخوانی خانوادگی، بازی و خلاقیت برگزار می‌شود.

 

وی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را که به نفرات برتر هدایایی اهدا می‌شود ۶ مهر اعلام کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، موسسه فرهنگی هنری چندمنظوره فردا و یا به آدرس ایمیل info@farasa.tv ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1098539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha