گیلان از حیث اعمال قانون محدودیت‌های اصناف در رتبه ششم کشور قرار گرفت

قاسم‌نژاد از آمار بالای اجرای محدودیت‌های اصناف و مشاغل در استان خبر داد و گفت: در اعمال قانون محدودیت‌های اصناف بر اساس آمار ستاد ملی کرونا، گیلان در رتبه ششم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امروز (شنبه، ۳ مهر) در برنامه گفت‌وگوی خبری یکصدمین نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: در اعمال قانون محدودیت‌های اصناف بر اساس آمار ستاد ملی کرونا گیلان در رتبه ششم قرار گرفت.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اجرا و استمرار واکسیناسیون مردم علیه کرونا را هم مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طرح بسیار خوبی در غربالگری و انجام واکسیناسیون بوده است و به شدت از طریق ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای استان گیلان دنبال خواهد شد.

 

قاسم‌نژاد مدیریت هوشمندانه در حوزه اعمال محدودیت‌های کرونایی را رویکرد جدیدی که در ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دنبال می‌شود ذکر کرد و یادآور شد: با همکاری آحاد مردم و واحدهای صنفی می‌توانیم به شیوع ویروس کرونا غلبه کرده و مانع از افزایش تصاعدی آن در سطح جامعه شویم.

 

وی آمار بالای واکسیناسیون در گیلان و جایگاه خوب استان از این حیث در سطح کشوری را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: برای مقابله با شیوع کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمع در مکان‌های عمومی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و مواردی نظیر این‌ها باید همچنان در دستور کار مردم قرار داشته باشد.

کد خبر 1098557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha