مراسم عزاداری اربعین حسینی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود

جهانگیری گفت: مراسم عزاداری، مرثیه‌سرایی و زیارت اربعین به مناسبت اربعین حسینی (دوشنبه ۵ مهر) ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه (شنبه ۳ مهر) در نشست هماهنگی مراسم عزاداری اربعین حسینی اظهار کرد: مراسم عزاداری، مرثیه‌سرایی و زیارت اربعین به مناسبت اربعین حسینی (دوشنبه ۵ مهر) ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این مراسم به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد افزود: تدارک پذیرایی از عزاداران و زائران در روز اربعین حسینی در این یادمان اندیشیده شده است و در همین راستا بیش از پنج‌هزار پُرس غذای گرم میان عزاداران توزیع می‌شود.

 

وی اذعان کرد: افرادی که تاکنون موفق به دریافت دوز واکسن کرونا نشده‌اند، می‌توانند روز اربعین حسینی با در دست داشتن کارت ملی توسط ایستگاه سیار واکسیناسیون در یادمان شهدای گمنام اندیمشک نسبت به دریافت دوز واکسن خود اقدام کنند.

 

جهانگیری یاد آور شد: فعالیت مواکب اربعین حسینی از یکم مهر در یادمان شهدای گمنام اندیمشک آغاز شده و تا دهم مهر، فعالیت آنها در این یادمان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1098559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha