اصحاب رسانه، پرچمداران مبارزه با جنگ نرم هستند

بهمئی اصحاب رسانه را پرچمداران مبارزه با جنگ نرم دانست و گفت: حضور رسانه ها پا به پای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افتخاری نو آفرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد یهمئی» عصر امروز (شنبه ۳ مهر) در جلسه دیدار و تقدیر از پیشکسوتان رسانه و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای اصحاب رسانه از معنویات و فرمایشات بنیانگذار انقلاب امام راحل و رهبر معظم از زمان انقلاب تاکنون بوده است.

 

مسؤل بسیج رسانه خوزستان افزود: باید همواره در هر زمان یاد و خاطره این شهدای را گرامی بداریم و از ایثارگران و جانبازانی که جان خود را برکف گذاشته بودند و وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند نیز تقدیر کنیم.

 

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با حضور ایثارگران دفاع مقدس در رسانه استان عنوان کرد: اصحاب رسانه، پرچمداران مبارزه با جنگ نرم هستند.

 

بهمئی با بیان اینکه حضور رسانه ها پا به پای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افتخاری نو آفرید تصریح کرد: بهترین سازمانی که در هشت سال جنگ تحمیلی، مقابل دشمن تابن دندان مسلح ایستاد، بسیجیان بودند که با همت مردم فداکار ایران و ایثار جوانان رشید به راه افتاد و دوران دفاع مقدس را به حماسه همیشه ماندگار تاریخ تبدیل کرد.

 

وی اضافه کرد: بسیج رسانه همواره با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب و ایجاد بستری مناسب برای اصحاب رسانه، شناسایی ظرفیت‌های موجود برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و ملت ایران اخذ می‌کند.

 

مسئول بسیج رسانه‌ خوزستان با اشاره به اینکه همواره نیازمند فرهنگسازی و آشنا کردن نسل‌های بعد از انقلاب و دفاع هشت ساله مقدس با استفاده از وصایای شهدای دفاع مقدس هستیم یاد آور شد: با وجود پیشکسوتان رسانه و جنگ هشت ساله تحمیلی می‌توان به آن جامه عمل پوشاند.

 

در پایان این دیدار ها با اهدای لوح سپاس و تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از پیشکسوتان رسانه خوزستان به خاطر مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

کد خبر 1098577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha