لیگ علمی پایا زمینه ساز شکوفایی دانش آموزان بسیجی است

سردار مسلمی با بیان اینکه لیگ علمی پایا زمینه ساز شکوفایی دانش آموزان بسیجی است، گفت: منتخبین مازندرانی چهاردهمین مسابقات بین‌المللی لیگ علمی دانش‌آموزی پایا، افراد برتر و الگو از لحاظ سبک زندگی و نوع تعاملات در سطح جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» شامگاه (۳مهر)در آئین اختتامیه چهاردهمین مسابقات بین‌المللی لیگ علمی دانش‌آموزی پایا در ستاد سپاه مازندران، اظهار کرد: در چهاردهمین سری از مسابقات بین‌المللی پایا که در بین دانش آموزان بسیجی سراسر کشور در جهان اسلام برگزار شد استان مازندران با کسب رتبه چهارم حائز مقام برتر شد.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: از مجموع افرادی که در قالب ۸۶۵ تیم در این سری از مسابقات شرکت کردند در مرحله نهایی حدود ۱۵ تیم به مرحله نهایی راه یافتند که از این تیم‌ها یک مدال طلا و سه مدال نقره توسط بسیجیان بسیار خوب و ارزشمند استان کسب شد.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه لیگ علمی پایا زمینه ساز شکوفایی دانش آموزان بسیجی است، تاکید کرد: وجه تمایز این دوره از مسابقات این بود که عمده بسیجیان به واسطه خلقیات و باورهای دینی چه در سبک زندگی و چه در نوع تعاملات در سطح جامعه به‌عنوان افراد الگو و برتر در مدارس بودند که این بسیار حائز اهمیت است.

*حضور در لیگ علمی پایا فرصت ویژه‌ای برای همه مدارس استان است

در ادامه «محمدجعفری» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، گفت: چهاردهمین دوره لیگ علمی پایا که بزرگ‌ترین لیگ گروهی جهان اسلام است برگزار شد و استان مازندران در این دوره همچون چهار سال گذشته با بیشترین تیم شرکت‌کننده و رتبه اول از لحاظ ورودی‌ها به مرحله نهایی پا به عرصه مسابقات گذاشت.

 

وی یادآور شد: خوشبختانه مازندران از نظر تعداد مدال ها رتبه دوم کشور و از نظر کیفیت مدال‌ها رتبه چهارم کشور را کسب کرد، تیم برنامه‌نویسی و کامپیوتر ما نیز با رتبه اول و کامل برای اولین بار در طی این مسابقات درخشیدند و بقیه تیم‌ها در بحث علوم انسانی و پایه هم رتبه دوم را کسب کردند.

 

جعفری عنوان کرد: لیگ علمی پایا فرصت ویژه‌ای است که همه مدارس استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و در این میدان رقابت بین‌المللی خودشان را محک بزنند، بسیج دانش‌آموزی طلایه ‌دار این میدان است.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا اضافه کرد:  برای اولین بار در سراسر جهان اسلام به‌صورت تخصصی یک لیگ گروهی علمی با محتواهای متنوع با ذائقه دانش‌آموزان برگزار شد که می‌تواند گامی موثر در آینده دانش‌آموزان و رسیدن به قله‌های علمی در کشور باشد.
 

به گزارش شبستان؛ این برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس به‌صورت ارتباط زنده تصویری همزمان با سراسر کشور و همراه با تقدیر و اهدای تندیس و مدال های قهرمانی به دانش‌آموزان برتر مازندرانی همراه بود، این دوره از مسابقات هم به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران در ستاد سپاه استان برگزار شد.

کد خبر 1098580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha