تقویت بنیان های فکری و معرفتی نوجوانان و جوانان در قالب رویداد ملی فهما محقق می شود

شریعتی با اشاره به اینکه مسجد باب الحوائج(ع) با محوریت کانون شهید آقایی همواره پیشگام ویژه برنامه های معرفتی در سطح محله است گفت: تقویت بنیان های فکری و معرفتی نوجوانان و جوانان در قالب رویداد ملی فهما محقق می شود.

« علی شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های فرهنگی هنری کانون شهید آقایی به مناسبت اربعین حسینی گفت: مسجد باب الحوائج(ع) با محوریت کانون شهید آقایی همواره پیشگام ویژه برنامه های معرفتی در سطح محله است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: ایام اربعین حسینی یکی از فرصت های مهم و معرفتی به منظور تقویت بنیان های فکری و معرفتی نوجوانان و جوانان است که در جریان خود بسترهای موثر رشد جامعه به سمت تعالی را فراهم می کند. 

 

اجرای طرح نذر حسینی به مناسبت اربعین حسینی

 

شریعتی افزود: کانون فرهنگی شهيد آقايي و مرکز نیکوکاری شهيد حججی اسلام آباد در راستای تعظيم اربعین حسینی وآغاز سال تحصیلی در عمل به سیره امام حسین علیه السلام اقدام به توزيع ۴۰ کیلو گوشت گوسفندی میان خانواده هاي نیازمند و آبرومند و همچنین اهدا و توزيع ۵۰ عدد کیف به همراه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت  مقطع ابتدایی درمنطقه اسلام آباد را در برنامه خود قرار داده است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معرفت افزایی پیاده روی اربعین حسینی بیان کرد: بهره مندی از مسابقه کتابخوانی همرزمان حسین(ع)، سوگواره ادبی ایل در رشته های نقاشی و عکس، انتشار بازی موبایلی کودکانه اربعین در میان اعضاء کانون های مساجد، حضور در وبینارهای اربعین بنابر دستور اعلامی از طرف روابط عمومی ستاد فهما از جمله مسائل قابل توجه است.

 

وی اظهار کرد: حضور در سوگواره سرود اربعین ، سوگواره کوله بار اربعین با محوریت خاطره نویسی با توجه به دستورالعمل ارسالی فمها از دیگر برنامه هایی است که در قالب سامانه بچه های مسجد، نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد باب الحوائج(ع) در آن شرکت پیدا می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های ابتکاری و بومی که در سامانه بچه های مسجد در قالب رواق های دوازده گانه با هدف ارزیابی فهمای سال جاری آمده است که در این رابطه نیز روند فعالیت های کانون شهید آقایی ادامه پیدا می کند.

 

 

کد خبر 1098610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha