برگزار مسابقه عکاسی «جاماندگان» در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه عکاسی «جاماندگان» ویژه پیاده روی اربعین حسینی به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقه عکاسی «جاماندگان» ویژه پیاده روی «جاماندگان اربعین حسینی» به همت کانون بسیج هنرمندان، «تیپ نیروی مخصوص ٣٣ المهدی (عج)» و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این برنامه پیاده روی قرار است همزمان با صبح روز اربعین حسینی از مزار شهید گمنام «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» تا مزار شهید گمنام دانشگاه جهرم انجام شود.

 

وی به شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی اشاره کرد و گفت: این مسابقه در 2 بخش حرفه ای و عمومی برگزار می شود.

سروش با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می‌تواند یک تا سه تصویر را جهت شرکت در هر بخش مسابقه ارسال کند، عنوان کرد: در بخش عمومی، عکس ها با موبایل گرفته و از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش حرفه ای، عکس ها می بایست توسط دوربین های حرفه ای گرفته شده باشد، خاطرنشان کرد: تصاویر ارسالی باید به شکل مستند بوده و در آنها از هرگونه مونتاژ (شامل لوگو، امضا، واترمارک و...) که جنبه استنادی عکس را مخدوش ‏می کند، خودداری شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه تصاویر ارسالی پس از تایید اولیه در داوری نهایی شرکت داده می شود، تصریح کرد: آثار باید در قالب فایل اصلی  با ذکر نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره تماس به شماره واتساپی 09370476661 ارسال شود.

 

وی به جوایز برترین های این مسابقه عکاسی اشاره کرد و گفت:  ٢ کمک هزینه سفر کربلا برای بخش حرفه ای و یک کمک هزینه سفر کرده کربلا برای بخش عمومی (تلفن همراه) در نظر گرفته شده است.

 

سروش در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار در این مسابقه عکاسی هشتم مهرماه اعلام می شود.

 

کد خبر 1098710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha