۲۰۰ بسته تحصیلی موقوفات به دانش آموزان اهداء شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: ۲۰۰ بسته تحصیلی موقوفات به دانش آموزان این شهرستان اهداء شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اجرای طرح مهر، 200 بسته تحصیلی به دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده این شهرستان اهداء شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: این تعداد بسته تحصیلی از محل اجرای نیات واقفان از طریق مراکز افق متبرکه شهرستان انجام شده است که ارزش هر بسته تحصیلی دو میلیون ریال و در مجموع کل 400 میلیون ریال برآورد شده است.

 

علیپور با اشاره به طرح‌های اجرایی اوقاف در راستای کمک به نیازمندان عنوان کرد: طرح‌های این اداره در راستای عمل به نیات واقفان خیراندیش اجرایی می‌شود که از جمله این طرح‌ها مهر تحصیلی است.

 


وی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و عمل به نیات واقفان در این زمینه اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه که طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است.

 

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده که این بسته شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1098727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha