بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر فارس در ایام محرم و صفر بین نیازمندان توزیع شد

سردار بوعلی گفت: پیش بینی شده بود بیش از یکصد هزار بسته معیشتی توزیع شود که در ایام ماه محرم و صفر بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سردار «یدالله بوعلی»، در حاشیه مراسم توزیع بسته های معیشتی سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و ایثارگران و ضمن عرض تسلیت به خاطر ایام اربعین حسینی گفت: امیدوارم همه ما در راه حضرت سیدالشهدا (ع) ثابت قدم باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه هزاران برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین در نواحی مختلف مقاومت، پایگاه های بسیج و اقشار مختلف و همچنین سایر بخش های سپاه در حال انجام است، اضافه کرد: بیش از 132 برنامه شاخص در حال انجام است که در قالب یادواره شهدا، رزمایش، نمایشگاه، کمک های مومنانه، شبیه سازی عملیات های دفاع مقدس و همچنین برنامه هایی که در راستای طرح «شهید سلیمانی» برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در حال انجام بوده است.

وی با یادآوری این مطلب که تنها یک ناحیه از میان پنج ناحیه بیش از پنج هزار بسته معیشتی را به مردم نیازمند هدیه کردند، افزود: پیش بینی شده بود بیش از یکصد هزار بسته معیشتی توزیع شود که در ایام ماه محرم و صفر بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه از سال گذشته به خاطر عدم حضور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین، موضوع ایجاد موکب های اربعینی در بین الحرمین (حدفاصل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حرم مطهر حضرت سید علاالدین (ع)) با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در فارس شکل گرفت، اظهار کرد: این کار سال گذشته انجام شد و امسال هم با قوت بیشتر با حمایت های نماینده ولی فقیه در فارس و همچنین تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) انجام شد و فراگیرتر از سال گذشته است و مواکب حوزه های مختلف در نقاط گوناگون شهر برپا شده است.

سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که در شهرستان ها، شهرها، دهستان ها و روستاها موکب های اربعینی برپا شده است، افزود: این شور حسینی از برکات حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدا است.

کد خبر 1098728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha