از برگزاری برنامه مجازی تا تولید کلیپ

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه مجازی «قاب های ماندگار» و تولید کلیپ «از تو به یک اشاره» به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خبر داد.

«محمد حسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اظهار داشت: کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی با همکاری مرکز فرهنگی دانشجویی امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ویژه برنامه مجازی قاب های ماندگار را برگزار کرد.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی ادامه داد: این برنامه با روایت‌گری رزمنده دفاع مقدس آزاده سرافراز حاج غلامرضا رخشانی نویسنده کتاب زیر نور مهتاب همراه با برگزاری مسابقه و اهدا جوایز بود.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت این ایام کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی با همکاری کتابخانه شیخ صدوق(ره) تهران پذیرای نذر کتاب‌های خانواده شهدا است، تصریح کرد: در همین راستا خانواده های شهدا می ‌توانند کتاب شهید خود را به این کتابخانه اهدا کنند تا نام و یاد شهدا استان خراسان جنوبی در این کتابخانه ماندگار باشد.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به عشق امام(ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب تاریخ شفاهی آزاده و جانباز دفاع مقدس سید محمد برقعی از ۳۱ شهریورماه تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ با اهدای جوایز ارزنده در حال برگزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت مشارکت در این مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه های عمومی کشور مراجعه کنند.

 

فروتنی با اشاره به تولید کلیپ «از تو به یک اشاره» با مشارکت کانون خدمت رضوی خراسان جنوبی و مرکز ناشنوایان بیرجند به مناسبت اربعین حسینی، افزود: همچنین با اجرای ویژه برنامه سیره ابوتراب در روزهای یکشنبه هر هفته از مهرماه امسال، حکمت ها و خطبه های و قضاوت های امیرالمومینین (ع) با صوت استاد هادی حسن نژاد بیان خواهد شد.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی یادآور شد: در این مدت جلسه وبینار نگاهی به ابعاد اقتصادی نهضت عاشورا (تاملی بر شیوه های مقابله امام حسین(ع) با تحریم های اقتصادی حاکمیت با حضور جمعی از کتابداران اداره کل کتابخانه های عمومی، دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و خادمیاران کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی در بستر فضای مجازی با سخنرانی دکتر پریدخت اصالتی(روانشناس و استاد دانشگاه) برگزار شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1098759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha