تهیه و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم برای بازگشت زوار از مرز مهران/ موکب ها در مرز مهران دایر می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه تلاش شده است که روزانه ۲۰ هزار پرس غذا برای برگشت زوار اربعین حسینی با همکاری این مجموعه ها پخت و توزیع شود، گفت: ۱۵۰ دستگاه از اتوبوس های شرکت جوان سیر برای زمان برگشت زوار اربعین حسنی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: اولین بحث مهم در این شرایط که با ازدحام زوار در مراجعه به  مرز مهران مواجه شده ایم بحث پذیرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار« جمال شاکرمی» با تقدیر از نهادهایی از جمله ستاد اجرای فرمان امام راحل، هیئت رزمندگان، بنیاد علوی و سایر نهادها که در حوزه خدمات رسانی وارد عمل شدند، ابراز کرد:از سه روز قبل موکب های و  مراکز خدمات رسانی سپاه استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین در مسیر برگشت آمادگی لازم را داشته اند.

 

وی بیان کرد: تلاش شده است که روزانه ۲۰ هزار پرس غذا  برای برگشت زوار اربعین حسینی با همکاری این مجموعه ها  پخت و توزیع شود که برای توزیع در بین زوار اربعین حسینی در مسیر برگشت توزیع شود و لازم است در این زمینه برای توزیع صحیح بین زوار برنامه ریزی لازم انجام شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: هماهنگی بین موکب ها و مراکزی که غذا پخت می کنند وجود داشته باشد، برای ۵ هزار نفر صبحانه  آماده شده است و این ظرفیت هم تا ۱۰ هزار صبحانه افزایش می یابد، در حوزه بهداشت و درمان یک سامانه بیمارستان صحرایی در میدان اربعین و یک سامانه اورژانس سیار هم برای برگشت زوار ایجاد خواهد شد.

سردار شاکرمی یادآور شد: در حوزه فرهنگی برگزاری مراسمات کمیته فرهنگی و برای بحث نماز جماعت و  فعال است، در حوزه آبرسانی با تانکرهای سیار فعال شده و در حوزه امنیتی هم با حضور نیروهای استان تدابیر لازم انجام شده است.

 

وی بیان کرد: ۱۵۰ دستگاه از اتوبوس های شرکت جوان سیر برای زمان برگشت زوار اربعین حسنی در نظر گرفته شده است، برای اسکان و استراحت ۵ هزار نفر در میدان اربعین پتو و امکانات لازم در نظر گرفته شده است.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: همه کمیته های ستاد اربعین حسینی استان هماهنگی لازم را با هم و همچنین سپاه امیرالمومنین(ع) استان برای ارائه خدمات رسانی به زورا در بازگشت در چند روز آینده  داشته باشند.

 

کد خبر 1098780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha