اکران عمومی فیلم سینمایی تک تیرانداز در آبادان و خرمشهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری امور سینمایی بهمن سبز و حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان فیلم سینمایی تک تیرانداز در سینماهای نخل خرمشهر و آزادی آبادان به صورت عمومی اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، همزمان با هفته دفاع مقدس شب گذشته به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی با همکاری امور سینمایی بهمن سبز و حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان فیلم سینمایی تک تیرانداز با حضور جمعی از بازیگران بومی این فیلم و مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی در سینماهای آزادی آبادان و نخل خرمشهر به صورت عمومی اکران شد.

 

در انتهای فیلم تک تیراز و در نشست نقد و بررسی که با حضور هنرمندان و علاقه مندان به حوزه سینما در سینما آزادی آبادان برگزار شد، مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از بازیگران بومی این فیلم سینمایی تجلیل و تقدیر کرد.

 

«محمد شهباز گهروئی» در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی تک تیرانداز اظهار کرد: این وظیفه بر عهده ما است تا از هنرمندان و عواملی که در سطح ملی عناوین مختلفی کسب می کنند حمایت کنیم و نیاز داریم به صورت ویژه آنها توسط رسانه ها حمایت شوند.

 

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان حمایت رسانه ها از هنرمندان و عوامل تولیدات هنری را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در معرفی بهتر هنرمندان نقش رسانه ها بسیار مهم است. می بایست به صورت جدی، تخصصی و دقیق بر روی فضای فرهنگی هنری رسانه ها کار شود و ما خبرنگارانی در حوزه سینما نیز داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: استان خوزستان از لحاظ سینمایی جزو محدود استان هایی است که پتانسیل، بنیه کافی و سرمایه های قابل توجهی برای این امر مهم دارد، لذا می بایست عوامل بسیاری دست به دست یکدیگر دهند تا این حوزه بیش از پیش فعالیت بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

 

شهباز گهروئی ابراز کرد: امیدواریم در بخش سینمایی بتوانیم با همکاری مسئولان به تولیدات فیلم در این منطقه برسیم تا عوامل فیلم ها بتوانند بیشتر کار کنند.

 

در ادامه نیز «عبدالحلیم تقلبی» نیز ضمن تشکر از حضور هنرمندان و مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی تک تیرانداز عنوان کرد: در آبادان و خرمشهر متاسفانه زیرساخت مناسب و لازم در حوزه سینمایی برای کار کردن وجود ندارد.

 

بازیگر خوزستانی فیلم سینمایی تک تیرانداز ادامه داد: عدم وجود زیرساخت لازم در حوزه سینمایی در آبادان و خرمشهر کار و رقابت در سطح های بالاتر را برای هنرمندان بسیار سخت می کند.

 

وی با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوب و درخشانی در شهرستان های آبادان و خرمشهر وجود دارد اضافه کرد: برای پیشرفت در بسیاری از مواقع باید به تهران رفت که این امکان نیز برای بسیاری از هنرمندان مقدور نیست و به دلیل نبود زیرساخت های مناسب در این دو شهرستان خیلی از هنرمندان سرکوب می شوند و باید یا قید کار درآمدزا یا سینما را بزنند.

 

تقلبی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما به علت کسب در آمد قید سینما را زده اند.

 

وی یاد آور شد: امیدوارم شرایطی مهیا شود تا هنرمندان بومی که مستعد و دارای استعداد هستند نقش آفرینی خود را در فیلم بیشتر کنند.

 

کد خبر 1098790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha