یادواره شهدای ورزشکار استان اردبیل برگزار شد / جریان فرهنگی دوران دفاع مقدس یک پتانسیل برای نسل‌های آینده است

یادواره ۳۱۳ شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل با محوریت شهید هاشم دهقانی نیاز و شهید حسن رجب زاده به مناسبت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و ورزشکاران استان در ورزشگاه رضا زاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، یادواره 313 شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل با محوریت شهید هاشم دهقانی نیاز و شهید حسن رجب زاده  به مناسبت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و ورزشکاران استان در ورزشگاه رضا زاده برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید ابراهیم میر عباس زاده» در این یادواره گفت: وحدت کلمه در دفاع از میهن اسلامی زمینه پیروزی در دوران دفاع مقدس شد و امروز نیز باید همین وحدت کلمه برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب در جامعه طنین انداز باشد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان از اختلافات داخلی سود می برند و زمینه اختلاف افکنی در بین آحاد جامعه را فراهم می کنند.

 

وی اذعان داشت: جریان فرهنگی دوران دفاع مقدس یک پتانسیل بزرگ برای نسل های آینده است که نباید مورد غفلت قرار گیرد و الگوسازی این دوران می تواند ظرفیت خیلی خوبی باشد.

 

حجت الاسلام میر عباس زاده با اشاره به اینکه مردم قدر روز اربعین را بیشتر بدانند، اضافه کرد: اربعین نیز ظرفیت بزرگ فرهنگی است که دشمنان از آن هراس دارند و در مقابل این حرکت عظیم انقلابی موضع گیری می کنند.

 

کد خبر 1098798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha