روحیه جهادی طلاب، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است

کریم‌پور با بیان اینکه طلاب، روحانیون و بسیجیان پیرامون بيانات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با بیماری کرونا پای کار آمدند گفت: این جانفشانی‌ها و این روحیه جهادی که میان طلاب وجود دارد، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (یکشنبه ۴ مهر) در آئین تکریم و تجلیل از روحانیون جهادگر عرصه سلامت شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور میان مردم ترس ایجاد شد اما در این جریان، طلاب و روحانیون به شکل جهادی در عرصه سلامت ورود کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: طلاب، روحانیون و بسیجیان پیرامون بيانات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با بیماری کرونا پای کار آمدند و به تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن، حضور در بیمارستان‌ها و انجام امور متوفیان کرونایی پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، نظام، انقلاب و سرزمین همچنان ادامه دارد اذعان کرد: خروجی هشت سال دفاع مقدس، محور مقاومت بود که تمامی اقشار از جمله طلاب برای حفاظت از حریم آل‌الله و حریم انقلاب اسلامی در محور مقاومت حضور پیدا کردند.

 

کریم‌پور تصریح کرد: همه این جانفشانی‌ها و این روحیه جهادی که میان طلاب وجود دارد، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اينکه امروز هر چه داریم به واسطه خون شهدای والامقام است خاطر نشان کرد: شاخصه و باور ما «ما می‌توانیم» به عنوان عصاره بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1098799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha