فعالیت ۱۵ مرکز نیکوکاری در کمیته امداد منطقه یک ساری

ناعی لالایی از فعالیت ۱۵ مرکز نیکوکاری در منطقه یک ساری خبر داد و گفت: این مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد منطقه یک ساری فعالیت داشته و خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارائه می کنند.

«مرتضی ناعی لالایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:  در حال حاضر 15 مرکز نیکوکاری در منطقه یک ساری فعالیت می‌کنند و در حوزه‌های مختلف در حال کمک‌رسانی به نیازمندان هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ساری افزود: مراکز نیکوکاری در کنار همه کارهای عام المنفعه، با هدف کمک رسانی به دانش‌آموزان محروم و نیازمند هم در حال فعالیت هستند و نقش ویژه‌ای نیز در برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها برعهده گرفته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت مرکز نیکوکاری در واقع نماد مردمی شدن امدادرسانی به نیازمندان است که کمک به نیازمندان در بخش های مختلف معیشتی، مشاوره، دانش آموزی و دانشجویی، اطعام دهی و تهیه جهیزیه و.. را برعهده دارند.

 

ناعی لالایی افزود: تأسیس مراکز نیکوکاری در راستای واگذاری امدادرسانی به مردم انجام می‌شود و معتقدیم امدادرسانی اگر به صورت شبکه‌ای انجام شود، ساختاری قدرتمند و هم‌افزایی عظیمی ایجاد خواهد شد و ظرفیت‌های بالقوه محلات برای کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری تصریح کرد: مراکز نیکوکاری تلاش می‌کنند از طریق ارتباط با معتمدان محلی، اصناف، مراکز فرهنگی و صنایع، کمک‌های مردمی را در جهت ارائه به محرومان هر محله، تجمیع کنند.

 

وی یادآور شد: اکنون بیش از 6 هزار  خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و همه تلاش ما برای خدمات رسانی بهتر به نیازمندان و افراد تحت پوشش امداد و توانمندسازی آنان است.

کد خبر 1098800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha