برگزاری  نمایشگاه پرتره شهدا  در اهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، از برگزاری نمایشگاه های هنری و اجرای مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

«الیاس ممی پور»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با صدها نشانه مختلف با نهضت عاشورا پیوندی عمیق دارد و شهدا و مادران این شهیدان شخصیت ها و اتفاقات حادثه کربلا را الگوی خواد قرار دادند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، افزود: با توجه به اینکه در ایام غرور آفرین دفاع مقدس قرار داریم، این اداره در راستای بزرگداشت این ایام برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی  را اجرا و برگزار می کند.

وی به برپایی نمایشگاه طراحی پرتره شهدا اشاره کرد و افزود:  به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه طراحی پرتره شهدا آثار خانم مریم عیسی پور افتتاح شد که ۲۰ عدد پرتره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به صورت طراحی با سبک سیاه قلم به نمایش گذاشته شده است.

ممی پور افزود: این نمایشگاه که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر برگزار شده است، همه روزه از ساعت 8 الی 14 در نگارخانه این اداره میزبان حضور عمومی مردم می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، از برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی از کتاب "امام خمینی(ره) در بیان رزمندگان اسلام" به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و با مشارکت ادارات صنعت و معدن و فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی ادامه داد: این مسابقه از 31 شهریور تا 6 مهر برگزار می شود و که فایل کتاب و سوالات در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر موجود می باشد و علاقه مندان می توانند پاسخ های خود را به شماره واتساپ 09104030026 ارسال کنند. 

کد خبر 1098812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha