واکسیناسیون خبرنگاران شهرستان اهر به مناسبت روز خبرنگار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، از انجام واکسیناسیون کرونا و تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان همزمان با روز خبرنگار خبر داد.

«الیاس ممی پور»، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی، از واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دارای مجوز شهرستان اهر خبر داد، گفت: واکسیناسیون کرونای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر طی لیستی به شبکه بهداشت و درمان اعلام و از ۱۲ مردادماه آغاز شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، جامعه خبرنگاران و فعالان رسانه ای را از گروه های درگیر با بیماری همه گیر کرونا عنوان کرد و گفت: خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی در دوران شیوع کرونا نیز چون دیگر برهه های حساس، پای‌کار بوده‌اند و حتی در اماکن آلوده به ویروس کرونا برای آگاهی‌بخشی به مردم حضور می‌یابند.

 

ممی‌پور با قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر افزود: خوشبختانه اقدامات شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون جمعیت هدف نسبت به سایر شهرستان‌ها قابل ستایش است و این شهرستان در حوزه واکسیناسیون توانسته با تلاش‌های کادر درمان به جایگاه خوبی در استان دست یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر خاطرنشان کرد: واکسیناسیون 24 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این شهرستان در آستانه روز خبرنگار با هماهنگی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت این شهرستان انجام شد.

ممی پور همچنین از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از خبرنگاران اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: شغل خبرنگاری از جمله شغل های پرخطر جامعه است و شغلی سخت و زیان آور به حساب می اید و باید از این قشر حمایت شود.

به گفته وی در این مراسم از حسن بالاگر به عنوان پیشکسوت خبرنگاری اهر و نماینده سابق صدا و سیمای آذربایجان شرقی به خاطر سه دهه تلاش در عرصه خبر تجلیل و از خبرنگاران دیگر نیز با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1082997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha