برگزاری مراسم عصر شعر « ما مقتدریم» در شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر، از برپایی نمایشگاه های مختلف هنری و برگزاری شب شعر در این شهر به مناشبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«ابوالفضل اللهوردیان»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و وسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) به تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر پرداخت.

«رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر»، افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف هنری و محافل ادبی ودیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله ویژه برنامه های بزرگداشت هفته غرور آفرین دفاع مقدس می باشد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس "تصویر پایداری" به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ  هشت  ساله تحمیلی می باشد و همه روزه از ساعت  9 صبح الی  13 میزبان حضور بازدید کنندگان خواهد بود

اللهوردیان ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت امانت این کتاب ها برای مطالعه به صورت حضوری  به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم عصر شعری با عنوان "ما مقتدریم" به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به همت انجمن ادبی شیخ محمود شبستری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز در مقبره شیخ محمود شبستری برگزار شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر، یادآور شد: این مراسم با ارائه سخنرانی و قرائت اشعار شاعران با موضوع دفاع مقدس و تجلیل از 10 فعال فرهنگی شهرستان  مراه بود که برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه کتاب به صورت نمادین جهت ادای  احترام به شهدای جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده بود .

وی همچنین از برپایی ورکشاپ خوشنویسی در مقبره شیخ محمود شبستری خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری هنرمندان انجمن خوشنویسی شبستر با خلق آثاری از وصایای رزمندگان اسلام و  سخنان مقام معظم رهبری با محوریت دفاع مقدس و زنده نگه داشتن  یاد  وخاطره  شهدا  با حضور  مسئولین شهرستان به صورت زنده برگزار شد.

 

کد خبر 1098833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha