ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کتاب در شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر گفت: در طول هفته کتاب ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

«ابوالفضل الهوردیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، به تشریح برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر در طول این هفته پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و معرفی آثار نویسندگان شهرستان شبستر، اهدای کتاب از جمله ویژه برنامه های بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان می باشد.

الهوردیان افزود: این نمایشگاه با توجه به پتانسیل بالای فرهنگی شهرستان و با همکاری انجمن ادبی شیخ محمود شبستری  به مناسبت هفته کتاب با هدف معرفی و شناخت  هرچه  بیشتر نویسندگان و شعرای شهرستان برپا شده است  که شامل بیش از 100 جلد کتاب در موضوعات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی، ادبی به مدت یک هفته از 24 آبان ماه الی اول میزبان حضور علاقه مندان خواهد بود.

وی با اشاره به انتخاب شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم خاطرنشان کرد: در طول این هفته با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخوانان ، با اهدای کتاب هایی با موضوعات مذهبی، علمی، ادبی، هنری، روان شناسی، کودک و نوجوان به اهالی اصحاب فرهنگ و هنر  و رسانه، کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات شهرستان اهدا شده است و تا 1 آذر ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: عموم شهروندان علاقه مند می توانند بارعایت پروتکل های بهداشتی  جهت دریافت کتاب های اهدایی از ساعت 8 صبح الی 14 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر  مراجعه کنند.

کد خبر 1117343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha