حرکت کاروان خودرویی عزاداران اربعین به همت بچه های مسجد

حجت الاسلام رضاوند از حرکت کاروان خودرویی خانوادگی ویژه جاماندگان اربعین به همت اعضای کانون فرهنگی هنری صالحان وبا مشارکت پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به شرایط کرونایی و محدودیت های اعزام زائران به اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: برای بزرگداشت اربعین ویژه جاماندگان ویژه برنامه کاروان خودرویی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری صالحان با مشارکت پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک دانش تدارک دیده شده است.

وی افزود: کاروان خودرویی خانوادگی با خودرو شخصی دوشنبه 5مهر ساعت۱۰ صبح مصادف با سالروز اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حرکت خود را پس از قرائت زیارت اربعین، پذیرایی عزاداران حسینی و آماده سازی خودروها از مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز می کند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه حرکت به سمت گلزار شهدا به قصد زیارت قبور شهدا برنامه ریزی شده، اذعان کرد: عزاداران امام حسین(ع) با حضور در این مراسم هم نوا با زائران پیاده اربعین، جلوه‌های ویژه‌ای از عشق وارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام رضاوند با بیان اینکه برادران و خواهرانی که خودروی شخصی ندارند هم می توانند در این مراسم شرکت کنند فقط حضور خود را به شماره ی ۰۹۲۲۳۵۳۸۱۳۷(نجفزاده) اعلام نمایند، خاطرنشان شد: همچنین جهت ثبت نام، دریافت پرچم و پوستر نیز به همین شماره پیامک ارسال نمایند.

کد خبر 1098836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha