معلمین نقش موثری در تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس دارند

حجت الاسلام گنابادی نژاد با تاکید بر نقش موثر معلمین در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آشنا ساختن دانش آموزان با دستاوردهای آن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پناه مسلمانان عالم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حجت گنابادی نژاد» امروز(۴ مهر) در جلسه بصیرت افزایی ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهدا و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایمان الهی، مقاومت و ایستادگی، نترسیدن و مایوس نشدن را چهار ویژگی مسیر مقاومت اسلامی از منظر قرآن کریم است، هر قومی در هر زمانی این ویژگی را دارا باشد قرین پیروزی و سربلندی خواهد بود.

 

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با تاکید بر شناسایی آموزه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شناسایی بهتر افق آینده به تشریح دستاوردهای دفاع مقدس از دیدگاه امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: دستاوردهای دفاع مقدس مختص همان ایام نبود بلکه در حصول دستاوردهای فراوانی در حوزه هایی چون علم و فناوری بسیار حائز اهمیت است، در ایام دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر نمودیم و پرده از چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس میدان و اولویت اصلی مبارزه را به میارزه با استکبار جهانی بدل نمود، افزود: در ایام دفاع مقدس دوستان و دشمنان خویش را شناختیم، در آن ایام بلوک غرب و شرق هر دو از صدام حمایت می کردند.

 

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با تاکید بر نقش موثر معلمین در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آشنا ساختن دانش آموزان با دستاوردهای آن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پناه مسلمانان عالم است، دفاع مقدس کمک به مردم مظلوم فلسطین را به همراه داشت و عاملی برای ایجاد و توسعه حس برادری در میان مسلمانان شد.

کد خبر 1098887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha