نقش آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های غرورآفرین دفاع مقدس

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت انتقال این رشادت ها به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در دیدار فرماندهان سپاه استان با امام جمعه زنجان اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه مبارزه حق در برابر باطل بود.

 

سردار جهانبخش کرمی با اشاره فرموده امام راحل که در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم، خاطرنشان کرد: رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان در طول هشت سال موجب اقتدار و سرافرازی کشور شد.

 

وی از اجرای بیش از 6 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه ها با پیوست گنگره 3535 شهید استان برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری یادواره‌های شهدای ارتش نیروی انتظامی، جهاد پاسداران، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان استان خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی بسیج در فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود.

 

در ادامه این دیدار امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، گنجیه‌های ارزشمندی است که باید به نسل‌های امروز جامعه بازگو شود.

 

آیت الله علی خاتمی بر ضرورت انتقال افتخارات رزمندگان به جوانان امروز تاکید کرد و گفت: باید جوانان امروز با فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

 

وی با یادآوری اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان نیز تا حد توان در پشت جبهه‌ها به رزمندگان خدمات رسانی کردند.

 

به گفته امام جمعه زنجان، رشادت‌های رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست و این دلاوری و از خودگذشتگی آنها در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

 

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه‌های بالایی دارد اما این هزینه در برابر تسلیم شدن بسیار کمتر است گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تسلیم می‌شدیم هزینه‌های سنگینی باید در برابر دشمن می‌دادیم.

 

 

کد خبر 1098889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha