همکاری کانون مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز در برپایی موکب های اربعین حسینی

عرشی با اشاره به همکاری کانون فرهنگی هنری «محبین اهل بیت (ع)» شیراز در برپایی موکب های اربعین حسینی، گفت: این موکب ها با همکاری ستاد مردمی برگزاری مراسم اربعین در جنوب غربی شیراز برپاست.

«مهدی عرشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس موکب هایی از سوی ستاد مردمی برگزاری مراسم اربعین در جنوب غربی شیراز در محله «والفجر» برپا شده است که حال و هوایی خاص به عزاداران حسینی می بخشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز افزود: در این موکب ها خدماتی نظیر برنامه های فرهنگی، تعمیر کیف و کفش، مشاوره، مواسات، نوشیدنی و اغذیه صلواتی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی با اشاره به برپایی موکب های ویژه کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگی غنی اسلام و اهداف امام حسین (ع) از قیام عاشورا غرفه هایی با اجرای برنامه های ویژه برپاست که خانواده ها می توانند از آن استفاده کنند.

عرشی با بیان اینکه این غرفه ها از ساعت 17 تا 23 در بلوار جدیدالاحداث طلوع برای حضور عاشقان حسینی برپاست، گفت: محافل سخنرانی و عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام علی رضایی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و در روز اربعین مراسم قرائت زیارت اربعین به همراه نماز استغاثه به امام زمان (عج) در محل موکب برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز افزود: غرفه مشاوره با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تحت عنوان موکب «حیات حسینی» در زمینه های مذهبی، خانواده، روانشناسی، تحصیلی و طب اسلامی خدماتی را به عاشقان حسینی ارائه می کند.

 

کد خبر 1098904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha