برپایی موکب «جاماندگان حسینی» به همت اصحاب مسجد «حضرت ولیعصر (عج)» شهرک «دوکوهک» شیراز

توکلیان با اشاره به برپایی موکب «جاماندگان حسینی» به همت اصحاب مسجد «حضرت ولیعصر (عج)» شهرک «دوکوهک» شیراز گفت: این موکب با ارائه خدمات پذیرایی تا هفتم مهرماه پذیرای عزاداران حسین است.

«محمدمهدی توکلیان»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موکب «جاماندگان حسینی» به همت گروه جهادی شهدای «دوکوهک» متشکل از کانون فرهنگی هنری «شهدای دوکوهک»، پایگاه مقاومت بسیج شهید «سعید دوکوهکی» و قرارگاه سازندگی و جهادی «امام عصر (عج)» برپا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای دوکوهک» شیراز خاطرنشان کرد: در این موکب که از دوم مهرماه برپاست، از ساعت 17 تا 23 خدمات پذیرایی در قالب بیش از یک هزار سمبوسه به شیفتگان حسینی ارائه می شود.

وی از همکاری و همراهی خیرین، هیئت امنای مسجد «حضرت ولیعصر (عج)»، بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری قدردانی و خاطرنشان کرد: این موکب حاصل حرکت جهادی اصحاب مسجد است که آرزوی زیارت حضرت امام حسین (ع) در روز اربعین را به دل دارند.

توکلیان ضمن دعوت از همه عاشقان حسینی برای حضور در این موکب، گفت: موکب «جاماندگان حسینی» تا هفتم مهرماه در حدفاصل شهرهای «دوکوهک» و «گویم»، روبروی کوچه زیتون 2 آماده پذیرایی از عاشقان اباعبدالله (ع) است.

 

کد خبر 1098917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha