برگزاری سوگواری دهه آخر صفر در مسجد «نصیرالملک» شیراز

حجت الاسلام خوشرنگ گفت: ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر به مدت ۱۰ شب از دوشنبه ۵ مهر در مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز و از ساعت ۱۹ با حضور هشت مداح اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجتبی خوشرنگ»، امروز (یکشنبه 4 مهر) از برگزاری مراسم شب اربعین در مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه مراسم شب اربعین و سوگواری دهه آخر صفر روز یکشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی در حیاط مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز برگزار می شود.

مدیر مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز افزود: این مراسم با مداحی حجت الاسلام «فرهنگی» و با مداحی و روضه خوانی حاج «عباس انجوی» و کربلایی «علی پاکیزه» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای نیت موقوفه «نصیرالملک» و ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر عنوان کرد: این مراسم به مدت 10 شب از دوشنبه ۵ مهر در این مسجد تاریخی از ساعت 19 با حضور هشت مداح اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

 مدیر مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز ادامه داد: مسجد «نصیرالملک» در کنار کارکرد تاریخی خود و گردشگری مذهبی همواره سعی کرده است تا کارکرد اصلی خود به عنوان خانه خداوند و محل عبادت بندگان را حفظ کند و مراسم های فرهنگی و مذهبی به صورت مستمر و گسترده در این مسجد برگزار می شود.

 وی اعلام کرد: اقامه نماز جماعت با حضور نمازگزاران و بازدیدکنندگان روزانه مسجد، برگزاری مراسم سوگواری و شهادت ائمه اطهار (ع) و برپایی مراسم جشن میلاد اهل بیت (ع) و اعیاد ملی و مذهبی، برگزاری مراسم محافل انس با قرآن کریم و ... از فعالیت های مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز است.

کد خبر 1098921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha