اجرای طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی

بادپر از اجرای طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی از اول مهر ماه سال جاری خبر داد.

«رستم بادپر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: از اول مهرماه سازمان بیمه سلامت، این امکان را برای بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی فراهم کرده تا در بخش خصوصی تحت پوشش پزشک خانواده قرار گیرند.

 

سرپرست اداره بیمه سلامت بندر آستارا با بیان‌اینکه در صورت ارجاع الکترونیک به وسیله‌ پزشک خانواده‌، امکان بهره‌مندی از مزایای بیمه برای ویزیت و خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیز وجود دارد، افزود: بیماران خاص و سرطانی تحت‌پوشش بیمه سلامت همگانی از سیستم ارجاع معاف می‌باشند.

 

وی تصریح‌کرد: یکی از اهداف جانبی این طرح بیماریابی دیابت و فشارخون بر اساس گایدلاین‌های ابلاغی و انجام اقدامات مراقبتی بیمه‌شدگان این صندوق می‌باشد.

 

بادپر گفت: ۱۱ هزار و ۹۶۲ نفراز جمعیت شهرستان آستارا به صورت رایگان تحت‌پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی قرار دارند و ازاول مهر از خدمات پزشک خانواده بهره‌مند می‌شوند.

 

سرپرست اداره بیمه سلامت بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی با مراجعه به اداره بیمه سلامت شهرستان، دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی http://eservices.ihio.gov.ir/esc می‌توانند از  پزشک خانواده خود مطلع شوند.

 

کد خبر 1098951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha