استقرار ۶ موکب اضطراری ثابت و ۲۶ موکب متحرک در مرز بین المللی شلمچه

سردار یازع از استقرار ۶ موکب اضطراری و ۲۶ موکب متحرک در مرز بین المللی شلمچه در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

«سردار مکی یازع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از استقرار مواکب ثابت و عملیاتی در مرز بین المللی شلمچه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود زائران اربعین حسینی که از نقاط مختلف کشور به مرز شلمچه مراجعه کرده اند و به منظور ارائه خدمات به آن ها ۶ موکب اضطراری ثابت و ۲۶ موکب عملیاتی و متحرک در این مرز مستقر و در حال حاضر فعال هستند.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان با بیان اینکه از فردا روند بازگشت زائرین از زیارت اربعین حسینی آغاز می‌شود افزود: با توجه به بازگشت زائران تعداد موکب های ثابت و اضطراری به ۱۵ عدد خواهد رسید و در کنار آن ها موکب های متحرک نیز فعالیت خواهند کرد.

 

وی برپایی، عملیاتی شدن وآغاز فعالیت این موکب ها را به دلیل حضور زائران اربعین حسینی در مرز و لزوم پذیرایی از آن‌ها خواند و تصریح کرد: باتوجه به گرمای هوا از چند روز گذشته ۵۰۰ هزار بطری آب آشامیدنی بین زائران در مرز شلمچه توزیع شد و در حال حاضر نیز در موکب های مستقر در مرز شلمچه خدماتی از جمله اسکان، وعده های غذایی، میان وعده و چای به زائران ارائه می شود.

 

کد خبر 1098959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha