لای روبی و مرمّت قنوات با همت گروه های بسیج سازندگی/ آماده سازی و احیاء ۲ رشته قنات خشک شده در شهر پلنگ آباد

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت نقش بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: آماده سازی ۲ رشته قنات در پلنگ آباد و ۸۰ پروژه در حوزه عمرانی در سطح استان البرز به بهره برداری می رسد.

« سردار علیرضا حیدرنیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در جریان بازدید از مراکز اشتغالزایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد و اشتهارد که یکشنبه ۴ مهر انجام شد گفت: چندین پروژه عمرانی اشتغالزایی در سطح استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره برداری رسید. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: در شهرستان نظرآباد ۲ رشته قنات که سالیان سال خشک شده بودند با همت جهادگران آن ها را در شهر پلنگ آباد آماده کردیم و در اختیار مردم قرار داریم. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومیت زدایی بیان کرد: ساخت منازل محروم در روستاهای نظرآباد و ایجاد کارگاه اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار نیز برای ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم شرایط کار فراهم شد. 

 

حیدرنیا ادامه داد: یکی از رویکردهای سپاه در سال جاری در استان البرز ایجاد زمینه های اشتغالزایی و رفع موانع تولیدی در استان با رویکرد محرومیت زدایی است.

 

وی اظهار کرد: ۳۷ کارگاه اشتغالزایی اعم از اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی که یک هزار و ۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند افتتاح شد، اشتغال خانگی ایجاد شده نیز ۸۵۰ نفر برای مردم از طریق وام های قرض الحسنه ایجاد شده است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: عددی که در حوزه اشتغالزایی از ابتدای سال تا کنون ایجاد شده است بیش از ۳۱ میلیارد تومان عدد در حوزه محرومیت زدایی است. 

 

 

کد خبر 1098992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha