بررسی فرصت‌های تبلیغی و ارتباطی در اربعین در نشست مجازی

نشست مجازی فرصت‌های تبلیغی و ارتباطی در اربعین با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) نشست «فرصت‌های تبلیغی و ارتباطی در اربعین»  یکشنبه(۴ مهر ماه) به صورت مجازی و با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد.

 

فرصت‌های گفتگو و مناظره در کنگره اربعین و راهکارهای تقویت آن، راهکارهای جهانی سازی و گفتمان عقیدتی و اخلاقی اربعین، فضای مجازی در خدمت گفتمان اربعین و ارزش‌های جهانی آن، ظرفیت ارتباطی و رسانه‌ای اربعین، اربعین و دیپلماسی علمی و فرهنگی و تجربه زیست معنوی زیر پرچم اربعین از محورهای این نشست بود.

در این همایش  حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حیدر باقر استاد دانشگاه از اندونزی، شیخ شریف ابو جعفرامبالو رئیس شورای عالی پیروان مکتب اهل البیت سنگال، مصطفی عباسی مقدم استاد دانشگاه ، زهرا نخاث استاد دانشگاه از هند، از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

کد خبر 1099026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha