فعالیت ۳۰ موکب اربعینی در بین ‌الحرمین شیراز با محوریت موکب «احمد ابن موسی (ع)»

دهقانی گفت: ۳۰ موکب اربعینی در بین ‌الحرمین شیراز با محوریت موکب «احمد ابن موسی (ع)» در حال خدمت ‌رسانی به سوگواران حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صادق دهقانی»، امروز (یکشنبه 4 مهر) از برپایی موکب های اربعین در بین ‌الحرمین شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 30 موکب اربعینی در بین ‌الحرمین شیراز با محوریت موکب «احمد ابن موسی (ع)» در حال خدمت ‌رسانی به سوگواران حسینی هستند.

مسئول کمیته فرهنگی موکب «احمد ابن موسی (ع)» افزود: این موکب ها از اول مهر مشغول به فعالیت شبانه روزی و ارائه خدمات به دلدادگان حسینی هستند و تا 6 مهر فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: موکب های اربعینی در سطح شهر با محوریت موکب «احمد ابن موسی (ع)» پراکنده شده‌ اند و در موکب بین‌ الحرمین همان خدماتی که در کربلای معلی ارائه می‌ شد به صورت محدودتر به سوگواران حسینی ارائه می‌ شود.

دهقانی با اشاره به خدمات این موکب عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، اطعام حسینی، توزیع نان صلواتی، ارائه مشاوره رایگان، ویزیت رایگان پزشکی، پیرایشگاه صلواتی، مسابقه فرهنگی، پرده ‌خوانی شهدا، کتابخوانی، تعزیه و ... از این خدمات است و چند غرفه برای مباحث مهدویت و یک غرفه به بحث غدیریه به حوزه علمیه «منصوریه »شیراز اختصاص داده شده است.

کد خبر 1099076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha