جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و تربیتی مدارس مهم و تاثیرگذار است، افزود: جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز در جمع مدیران مدارس صدرای استان اظهار داشت: طی سال های اخیر مدارس صدرا نظم بیشتری پیدا کرده است و مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان به اولویت اصلی این مدارس تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و تربیتی مدارس مهم و تاثیرگذار است، افزود: جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است و شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت جدید شاهد ارتقای وضعیت کادر آموزشی مدارس صدرا باشیم چراکه مدارس معارف اهمیت فراوانی در عرصه تربیتی و پرورشی دارند. خانواده هایی که فرزندان خود را در مدارس صدرا ثبت نام می کنند نیز بیشتر دنبال مسائل تربیتی و پرورشی هستند.

همچنین حجت الاسلام «حامد تقدیری» رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ظرفیت های مهم مدیریتی و محیطی در آذربایجان شرقی وجود دارد و شاهد رشد مدارس صدرا در این استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نخبه پروری و تعالی دانش آموزان در مدارس صدرا از اولویت های مهم ما است، افزود: کتاب مدارس صدرا نیز با هدف نظام بخش شدن برنامه ها و فعالیت ها به چاپ رسیده است.

تقدیری ابراز داشت: در مدارس صدرا توجه ویژه ای نیز به مسائل تربیتی و فرهنگی داریم. 550 نفر از دانش آموزان مدارس صدرا در کشور حافظ بیش از 5 جزء قران کریم هستند و همچنین 90 دانش آموز نیز حافظ کل قران هستند.

کد خبر 1099092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha