بازگشت زائران حسینی به کشور از روز سه شنبه آغاز می‌شود

محمدی‌فر از آغاز بازگشت زائران اربعین از روز سه شنبه این هفته خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های ذی ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی‌شان را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد محمدی فر سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور اظهار کرد: در این جلسه مقدمات و زمینه سازی‌های لازم برای بازگشت زوار حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های ذی ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی‌شان را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

 

محمدی فر افزود: پیش بینی ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این است که بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می‌شود و تلاش بر این است که با آمادگی کامل از زائرین حسینی در مرز مهران پذیرایی و در صحت و سلامتی وارد استان‌ها و شهر‌های خود شوند.

 

وی همچنین درباره پرواز‌های هوایی گفت: امشب پرواز‌های هوایی به عراق به پایان می‌رسد و کلیه زائرین به صورت هوایی وارد شهر‌های مقدس نجف و کربلا می‌شوند.

کد خبر 1099131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha