الکاظمی در کربلا: خدمت به زائران اربعین حسینی تکلیف دینی و اخلاقی بزرگی است

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز تاکید کرد: خدمت به زائران و حمایت از آن تکلیف اخلاقی، انسانی و دینی بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «موازین نیوز»، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز دوشنبه (5 مهر ماه) تاکید کرد: خدمت به زائران و حمایت از آن تکلیف اخلاقی ، انسانی و دینی بزرگ است.

 

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: مصطفی الکاظمی با بخش خدماتی و فرماندهان امنیتی در استان کربلا نشستی را در این باره برگزار کرد.

 

الکاظمی در این نشست تاکید کرد: بسیار مفتخرم در این روز در سرزمین مقدس کربلا هستم، سرزمین شهادت و ارزش ها و می بینم که مردم با قلبی پر ایمان به سمت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) می روند و از شما می خواهم که خدمات خود را در راه تسهیل و حمایت از زائران به کار گیرید  و امروز هیچ تکلیفی برای مان بالاتر از خدمت به زائران نیست.

 

وی افزود: ما به جهانیان چگونگی حفظ ارزش های دینی و معنوی را با همکاری میان شهروندان و بالاترین مسئول نشان می دهیم.

 

نخست وزیر عراق در ادامه تاکید کرد: حفظ سلامت هر زائر اربعین در خیابان های کربلا برای ما عزیز است و باید شما چشمان خود را باز کنید و از هیچ مورد مشکوکی غافل نشوید و همه افسران و نیروهای امنیتی از کوچک تا بزرگ باید برای حفظ سلامت لحظه به لحظه زائران کوشا باشند.

 

وی از تلاش نیروهای امنیتی و فرماندهان عملیات تا آخرین روز از مراسم اربعین حسینی اید صبح و شب آماده باشند و جلوی هر گونه مشکلی را بگیرند تا با موفقیت این مراسم به اتمام برسد.

کد خبر 1099145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha