شب شعر«شوق شهادت» در مسجد خاتم الانبیاء(ص) ابهر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، شب شعر «شوق شهادت» در مسجد خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ابهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه شب شعر با عنوان" شوق شهادت" با حضور استاد و شاعر اهل بیت حاج ولی اله کلامی و شاعران شهرستان ابهر در مسجد خاتم الانبیاء ابهر به همت هیأت امناء مسجد خاتم الانبیاء (ص)، پایگاه مقاومت بسیج شاهد، کانون فرهنگی هنری بعثت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ احمدی تبار ضمن خوشامدگویی به حاضرین درخصوص اهداف برگزاری برنامه گفت: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان و یادواره 400 شهید شهرستان ابهر در مهرماه سال جاری و اهمیت و لزوم حفظ فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل حاضر و نیز یادآوری دلاورمردی های رزمندگان اسلام در روزهای جنگ تحمیلی این برنامه برگزار شده است زیرا زبان هنر و شعر تاثیرگذارتر و ماندگارتر است.

 

در ادامه حاج ولی الله کلامی و شاعران شهرستان اشعار حماسی و عاشورایی خود را قرائت نمودند و در پایان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اهدا لوح تقدیر و هدیه از حضور استاد کلامی در ابهر تقدیر شد.

کد خبر 1099180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha