توزیع نان رایگان در خوسف

قلی زاده گفت: موکب نانوایی جواد الائمه(ع) خوسف به صورت شبانه روزی به یاد ایام اربعین در کاظمین اقدام به پخت و توزیع نان رایگان در این شهر کرده است.

«قاسم قلی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: موکب نانوایی جوادالائمه (ع) شهرستان خوسف از سال 1395 در ایام اربعین حسینی جهت خدمت رسانی به زوار پیاده اربعین حسینی در کنار مضجع شریف و نورانی امامین جوادین (ع) شهر کاظمین عراق پخت نان انجام می داده است.

 

مدیر موکب نانوایی جوادالائمه (ع) خوسف با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امکان ارسال و استقرار موکب در کشور عراق میسر نشد، افزود: این موکب با استقرار در شهر خوسف از روز شنبه سوم مهر ماه خدمات رسانی خود در پخت و عرضه نان به عزاداران حسینی را آغاز کرده است.

 

وی با اشاره به فعالیت سه روزه موکب که تا پایان روز اربعین ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون دو هزار کيلو گرم آرد توسط موکب تهیه و حدود هزار کیلو گرم توسط خیرین و مردم سطح شهرستان تحویل موکب شده است.

 

وی اضافه کرد: امسال حدود 500 لیتر گازوئیل، 300 لیتر روغن، 20 کیلو گرم سبزی معطر، 10 کیلوگرم زردچوبه و 25 کیلوگرم نمک جهت تهیه نان مرغوب تهیه شده است که می توان گفت  150 میلیون ریال برای پخت نان هزینه شده است.

 

مدیر موکب نانوایی جوادالائمه (ع) خوسف خاطرنشان کرد: فعالیت موکب در شهر خوسف به صورت شبانه روزی همانند فعالیت در کاظمین است.

 

 

 

کد خبر 1099195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha