هیچ عارضه ای از ترزیق واکسن کووپارس گزارش نشده است

مهرآبادی با اعلام خبر تزریق واکسن کووپارس به ۸ هزار نفر در البرز گفت: مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن کووپارس آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدحسین فلاح مهرآبادی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تزریق واکسن کووپارس به 8 هزار نفر در البرز گفت: مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن کووپارس آغاز شده است.

 

سخنگویی پروژه واکسن رازی کووپارس افزود: از نیمه شهریورماه سال جاری تا به امروز بیش از هشت زهار نفر این واکسن را استفاده کرده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت اتکاء به دانش فنی و بومی دانشمندان ایرانی بیان کرد: بازر بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار همچنین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از جمله مراکز تکمیل فرآیند ثبت نام و دریافت واکسن هستند.

 

وی اظهار کرد: قریب به دو هفته از شروع واکسن کرونا گذشته است و داوطلبان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند و تا کنون عوارضی برای آن اعلام نشده است.

 

وی اظهار کرد: داوطلبان با مراجعه به مراکز معرفی شده و مشاوره پیش از واکسن می توانن واکسن رازیی کووپارس یا سینوفارم را دریافت کنند.

 

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خاطرنشان کرد: تمامی افراد بالای ۱۸ سال می توانند با ثبت نام در سایت Covid.rvsri.ac.ir و با مراجعه به آدرس های مذکور، جهت انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1099202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha