توسعه شبکه آب جهت بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار از آب شرب بهداشتی در دزفول

اسماعیل سالم گفت: با ۵۰۰ متر توسعه شبکه آب توسط آبفا منطقه دزفول طی شهریور سال جاری، ۳۰۰ خانوار در نقاط مختلف شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

«مصطفی اسماعیل سالم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: جهت بهره‌مندی شهروندان از نعمت آب شرب بهداشتی طی شهریور سال جاری ۵۰۰ متر لوله‌گذاری و توسعه شبکه در نقاط مختلف شهرستان دزفول انجام گرفت.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: این شبکه گذاری در کوی زیباشهر، مناطق مسکونی جاده صفی‌آباد و کوی فرهنگشهر توسط واحد توسعه شبکه آبفا منطقه دزفول انجام گرفت که با این اقدام انشعاب بیش از ۳۰۰ خانوار در مناطق مذکور به شبکه اصلی توزیع آب متصل و از این خدمات بهره‌مند شدند.

 

وی اضافه کرد: نوع لوله استفاده شده در این پروژه‌ها از نوع پلی‌اتیلن بوده که در اقطار ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر متناسب با نیاز محل و نظر کارشناسان به کار گرفته شده است.

 

اسماعیل سالم با اشاره به بررسی کیفیت آب برخی مناطق بخش شهیون دزفول تصریح کرد: با حضور کارشناسان مرکز بهداشت، کیفیت آب شرب شهر شهیون و ۲ روستای پامنار و باغچه‌بان از توابع بخش شهیون مورد پایش قرار گرفت.

 

وی ابراز کرد: در این پایش آیتم های مختلف آب شرب روستاهای مذکور شامل ph  EC، کدورت و TDSو همچنین آزمایشات باکتریولوژی با حضور کارشناسان بهداشت از نقاط مختلف نمونه برداری و اندازه گیری شد.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول در پایان یاد آور شد: تمامی آیتم های اندازه گیری شده از سوی کارشناسان بهداشت در رنج استانداردهای آب شرب اعلام و در این راستا صورت جلسه‌ای در خصوص کیفیت مطلوب آب شرب با حضور دهیاران و اعضای شوراهای مناطق مذکور که در این پایش حضور داشتند، تنظیم شد.

 

کد خبر 1099221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha