دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی همچون شهید فهمیده هستند

کاظمی مهمترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت را انتقال فرهنگ و ارزش‌های یک ملت به نسل‌های بعدی دانست و گفت: فداکاری شهید علی لندی نشان داد دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علیرضا کاظمی» امروز (دوشنبه ۵ مهر) در بدو ورود به خوزستان، به منظور دیدار با خانواده شهید علی لندی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ و ارزش‌های یک ملت به نسل‌های بعدی است.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند. 

 

وی با تقدیم پیام تسلیت و تبریک مسئولان کشور را به خانواده پر افتخار دانش‌آموز شهید علی لندی اضافه کرد: امروز بالاترین شاخصه‌های یک فرهنگ را در یک دانش آموز قهرمان کوچک اما بزرگ می‌بینیم که دلاورمردی‌های استان خوزستان را زنده کرد. 

 

کاظمی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و فداکاری دانش‌آموز ایذه‌ای عنوان کرد: قهرمانی شهید لندی به عنوان یک انسان بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه شد. 

 

وی با بیان اینکه همه ما به این دانش‌آموز افتخار می‌کنیم ادامه داد: تک تک مردم ایران و بزرگان این دانش آموز را تمجید و مقام معظم رهبری بالاترین نشان را به او اهدا کردند و رئیس جمهوری او را یک الگوی برجسته معرفی کرد.

 

کد خبر 1099267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha