وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن پرچم آزادگی و حریت امام حسین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام سید و سالار شهیدان را به جهانیان را رساندند، گفت: امروز ما موظف هستیم که پرچم آزادگی و حریت امام حسین(ع) را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(5مهر)در حاشیه مراسم پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم با شرکت در این مراسم آمده اند تا بعد از ۱۴۰۰ سال راه امام حسین(ع) که گسترش توحید، حریت و آزادگی برای بشر است را ادامه دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یزیدیان می‌خواستند نامی از امام حسین(ع) نباشد حتی بر پیکرهای مطهر شهدای کربلا اسب راندند، افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به‌عنوان پیام‌رسانان عاشورا، پیام سید و سالار شهیدان را به جهانیان را رساندند.

 

وی ادامه داد: امروز پس از ۱۴۰۰ سال هنوز پرچم آزادگی سید و سالار شهیدان بلند است و مردم در تمام جهان به یاد مظلومیت امام حسین(ع) به میدان می‌آیند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: انسان‌های آزاده عاشورا را زنده نگه داشتند و امروز ما وظیفه داریم پرچم آزادگی و حریت امام حسین(ع) را زنده نگه داریم.

 

گفتنی است، پیاده‌روی «حرم تا حرم» در خرم آباد از امامزاده زید بن علی(ع) تا حرم امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

کد خبر 1099284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha