اتصال به دستگاه امام حسین (ع) اتصال به تمام خوبی هاست

آیت الله شعبانی با بیان اینکه افکار و اندیشه‌های خود را باید امام حسینی کنیم، گفت: باید در تمام طی سال حسینی باشیم و به دستگاه امام حسین(ع) وصل شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» ظهر امروز (5 مهر) در پویش جا ماندگان اربعین حسینی ، در میدان امام خمینی(ره) خطاب به کسانی که خود را جامانده‌ پیاده‌روی اربعین در کربلا می‌دانند ، گفت: نیت شما این بوده که امروز کربلا باشید اما همین نیت شما هیچ فرقی با کسی که در کربلاست، ندارد و این را خود امام حسین(ع) می‌داند..

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان،  با تاکید بر اینکه آنچه مهم است جهت دادن به تمایلات درونی است افزود: اگر تمایلات شما به سمت کربلاست شما زائر امام حسین هستید اما شاید در ظاهر زائر نیستید اما باطن در خاندان ائمه(ع) مهم است و اندیشه و فکر شما مهم است.

 

وی اضافه کرد: امام حسن عسگری(ع) فرمودند: یکی از نشانه‌های مومن قرائت زیارت اربعین است بنابراین با قرائت زیارت اربعین زائر اربعین هستیم تا با از بین رفتن این بیماری بتوانیم زائر کربلا باشیم.

 

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه شهادت امام حسین(ع) و خاندانش باعث شد ما با بهره‌گیری از عقلانیت درس امام حسین(ع) عاقلانه زندگی کنیم و از زیر بار جهل و جهالت بیرون باشیم افزود: انسان عاقل در مقابل فساد فریاد می‌زند و قیام می‌کند و نمی‌تواند ظلم را ببیند و سکوت کند بنابراین امام حسین(ع) قیام کرد تا عقلانیت بماند.

 

نماینده ولی‌فقیه در همدان عنوان کرد: ما دنبال آنچه اربعین را تضعیف کند، نیستیم و ملت ما ملت امام حسین(ع) است و امیدواریم اربعینی باشیم و اربعینی بمانیم.

 

 

کد خبر 1099310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha