پیاده روی «جاماندگان اربعین» به همت کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» برگزار شد

اکبری گفت: آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» به همت کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» از بوستان «سلامت» تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» به همراه دیگر ارادتمندان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده‌روی «جاماندگان اربعین»، یاد و خاطره عاشورائیان در چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و 72 یار باوفایش را گرامی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» افزود: این برنامه که از ساعت 16 امروز دوشنبه پنجم مهرماه همزمان با روز اربعین حسینی برگزار شد، شرکت کنندگان در این مراسم مسیر بوستان «سلامت» تا گلزار شهدای شهر «قطب آباد» را پیاده روی کردند.

 

وی بیان کرد: دوستداران سالار شهیدان در «قطب آباد» با همیاری و همکاری کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» با شرکت پرشور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان از اربعین حسینی (ع) ضمن نشان دادن ارادت به ائمه اطهار (ع)، عزت و اقتدار مسلمانان را به نمایش گذاشتند.

 

اکبری خاطرنشان کرد: آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» با نوای قناعت پیشه ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه یافت و محبان اهل بیت (ع) در سوگ سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش اشک ریخته و به سینه زنی پرداختند.

 

وی عنوان کرد: همچنین مراسم قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین همراه با عزاداری و سخنرانی و نماز و ناهار از ساعت ۱۰ صبح امروز در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» در پایان از شرکت کنندگان در این آیین ها که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه حضور پیدا کرده بودند، قدردانی کرد.

کد خبر 1099336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha