توزیع ۸۰ هزار وعده غذایی در آشپزخانه آستان قدس رضوی بین زوار اربعین حسینی

استاد آقا گفت: روزانه ۸۰ هزار وعده غذایی در آشپزخانه آستان قدس رضوی بین زوار اربعین حسینی در مرز مهران تهیه و توزیع می شود.

به گزارش خلرگزاری شبستان از ایلام، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی  در مرز مهران، در دیدار با «احمد کرمی» معاون استاندار و رئیس قرارگاه اربعین در مرز بین‌المللی مهران، اظهار کرد: قرارگاه امام رضا(ع) در نزدیکی مرز مهران  اقدام به راه اندازی آشپزخانه مرکزی کرده است.

 

«محمد حسین استادآقا» با بیان اینکه راه اندازی آشپزخانه یکی از مهم ترین برنامه هایی بود که در مرز مهران برنامه ریزی شده است، افزود: تامین آب برای زوار اربعین حسینی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز بین‌المللی مهران، با تقدیر از خدمات و اقدامات بسیار موثر بنیاد برکت رضوی در امر خدمات به زایرین خواستار تدوام این خدمات تا پایان مراسم اربعین شد.

 

« احمد کرمی» یادآور شد: با توجه به خدمات ارزنده بنیاد کرامت آستان رضوی ما آمادگی کامل برای کمک به احداث مجتمع فرهنگی و موکب اختصاصی بنیاد کرامت‌ در مرز مهران داریم.

 

معاون استاندار تاکید کرد: راه اندازی موکب فرهنگی آستان قدس رضوی در مرز مهران  یکی از اقدامات متفاوتی خواهد بود که قطعا برای سالهای آتی  و کنگره عظیم اربعین  منشا خدمات  بسیاری در این منطقه خواهد بود.

کد خبر 1099359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha