کتابخانه‌ها از هر ظرفیتی در راستای گسترش مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس استفاده کنند

عاطفی‌مهر گفت: کتابخانه‌ها وظیفه دارند از هرگونه ظرفیت و پتانسیل در راستای گسترش مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس استفاده کنند و اجازه ندهند یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی از دل ها فراموش شود.

«شادی عاطفی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی از لحاظ روحی و جسمی برای تمامی افراد توصیه می‌شود چرا که خواندن کتاب افراد را به آدم بهتری تبدیل می‌کند اظهار کرد: کتابخوانی علاوه بر اینکه یک سرگرمی لذت‌بخش است، باعث می‌شود کتابخوان‌ها در ارتباط با دیگران بهتر عمل کنند.

 

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک با اشاره به اینکه کتاب‌های مربوط به موضوعات دوران دفاع مقدس در کتابخانه‌ها به تفکیک شامل بخش جداگانه و مستقل هستند و قابلیت دسترسی راحتی هم دارند افزود: مطالعه کتاب‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس، در جهت احیا و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بسیار مطلوب و تاثیرگذار است.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت مطالعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس اذعان کرد: ما وظیفه داریم از کسانی که جان خود را در راه امنیت امروز ما فدا کردند غافل نشویم و در این راستا می‌توانیم با مطالعه کتاب‌های مربوط به زمینه دفاع مقدس، راه را برای رسیدن به اهداف خود که همان دریافت اطلاعات و آگاهی از رشادت و شجاعت‌های بی‌پایان مردان بی‌ادعا است، هموار سازیم.

 

عاطفی‌مهر با بیان اینکه هدف تمامی کتابخانه‌های مختلف اعم از عمومی، مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها باید معرفی آثاری با موضوع دفاع مقدس و شهدا باشد تصریح کرد: لازم است افراد کتابخوان را به مطالعه آثار این حوزه تشویق کنیم.

 

وی عنوان کرد: کتابخانه‌ها وظیفه دارند از هرگونه ظرفیت و پتانسیل در راستای گسترش مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس استفاده کنند و اجازه ندهند یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی از دل ها فراموش شود.

 

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک با اشاره به اینکه این کتابخانه در روزهای پنجشنبه هر هفته به معرفی شهدای این منطقه می‌پردازد بیان کرد: این اقدام مورد استقبال خانواده‌های شهدا و عموم قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در نظر داریم ضمن شناسایی و دعوت خانواده‌های شهدای منطقه کوی لور به کتابخانه عمومی معرفت، نشست‌های کتابخوانی را برای افراد علاقمند به کتاب‌های دفاع مقدس برگزار کنیم.

 

عاطفی‌مهر یاد آور شد: طرح «هر رزمنده دوران دفاع مقدس با خاطرات دوست آسمانیش» در صورت بهبود شرایط کرونایی، توسط کتابخانه عمومی معرفت اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1099427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha